عشق آتشین من

عشق آتشین من
یه کلبه پر از عشقولانه ها 
قالب وبلاگ
نويسندگان

در میان شما کیست آن کس که ۱۰۰ گوسفند داشته باشدو یکی از آنها گم شود که آن ۹۹ را در صحرا وا نگذارد و از پی آن گم شده نرود تا آن را بیابد....
انجیل،لوقا، باب ۱۴، آیه ی ۴


بهترين مصلح كسي است كه اصلاح را از خود شروع كند "جرج برنارد شاو"

انتقام، دليل سبكي عقل و پستي روح است "سقراط"

نيك بخت ترين مردم كسي است كه كردار به سخاوت بيارايد و گفتار به راستي "ابن سینا"

ای مالک!
اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی،فردا به آن چشم نگاهش مکن ،شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی. "امام علی (ع) "

هيچ چيز نمي تواند بر عشق حكومت كند، بلكه اين عشق است كه بر همه چيز حاكم است. "لافونتن"

خوشبختي، كيفيت ذهني است كه انديشه از آن لذت مي برد.
" ماكسول مالتز"

شکستن حرمت دیگران,بزرگترین خیانت به وجدان بشری است.
"خودم"

خودت باش؛ شايد بدترين پندي باشد كه به برخي مي توان داد.
" تام سامسون"

من از روییدن خار سر دیوار دانستم/که ناکس کس نمی گردد بدین بالا نشینی ها/من از افتادن سوسن به روی خاک فهمیدم/که کس ناکس نمی گردد بدین افتان و خیزان ها.

كسي كه پند ارزان را رد كند، طولي نمي كشد كه پشيماني را با بهاي زيادي خريداري خواهد كرد.
" مثل فرانسوي"

زمان درباره همه چيز قضاوت مي كند.
" مثل يوناني"

يك قهرمان گناهكار در مقابل يك ترسوي بيگناه به زانو در مي آيد.
" مثل انگليسي"

براي زنده ماندن بايد خود را تطبيق داد و براي تطبيق بايد در خود تغيير ايجاد كرد. "كرت لوين"

انسان براي انسانهاي ديگر به وجود آمده است." آلبرت انيشتين" 

 

اگر نتوان آزادی و عدالت را یک جا داشت و من مجبور باشم میان این دو یکی را انتخاب کنم آزادی را انتخاب می کنم تا بتوانم به بی عدالتی اعتراض کنم.
"آلبر کامو"

در سن هشتاد و سه سالگي از "فرنك لويد رايت" معمار بزرگ و نامدار پرسيدند: از ميان كارهاي بزرگي كه انجام داده اي كدام را بيشتر مي پسندي و او پاسخ داد: كار بعدي را !
" جان ماكسول"

 

اگر تیغ عالم بجنبد زجای/نبرد رگی تا نخواهد خدای.

رمز برخورداري از نگرش خوب، داشتن شوق به تغيير است. " جان ماكسول"

اگر از دوست خود جدا شدي، مبادا كه بر جدايي اش افسرده و غمگين گردي؛ زيرا آنچه از وجود او در تو دوستي و مهر برانگيخته است، اي بسا كه در غيابش روشن تر و آشكارتر از دوران حضورش باشد. "جبران خليل جبران"

همانطور كه مايل نيستم بنده ی كسي باشم، حاضر نيستم آقاي كسي باشم. كساني كه مخالف آزادي ديگرانند، خود لياقت آزادي را ندارند. "آبراهام لينكلن"

نادان، پرسه مي‌زند و خردمند، سفر مي‌كند. " توماس فولر"

تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را.
"حضرت علی علیه‌السلام"

هیچ وقت به گمان اینکه وقت دارید ننشینید زیرا در عمل خواهید دید که همیشه وقت کم و کوتاه است.
"فرانکلین"

نباید از ملول بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی ملال آور نباشی.
"هیلزهام"

من و مادرم، ناسازگاري‌ها و كشمكش‌‌هاي زيادي با هم داشتيم، ولي به نظرم، او از همه‌ي آنها لذت مي‌برد. "مارك تواين"

به اميد شانس نشستن، همان و در بستر مرگ خوابيدن، همان. " مثل آلماني"

كسي كه به اميد شانس زنده باشد، سالها قبل مرده است.
" مثل فرانسوي "

هر چه دلم خواست نه آن میشود/هر چه خدا خواست همان میشود.
" صائب تبریزی "

زياد زيستن كمابيش آرزوي همه است، اما خوب زيستن آرمان يك عده معدود.
" ج.هيوز"

بپرهيز از هر عملي كه اگر درباره‌ي آن سؤال شود، صاحب آن منكر شود يا از آن پوزش بطلبد ."امام علي (ع) "

حكمت، گمشده‌ي مؤمن است .
" امام علي (ع) "

هر مالي كه به تو پندي داده باشد، از دستت نرفته است. " امام علي (ع) "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سخنان ارزشمند بزرگان
برچسب‌ها: عشق اتشین منسخن بزرگان
[ پنج شنبه 21 دی 1391 ] [ 21:6 ] [ hot lover ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

صفای چشمای مهربونتون که وبکده من رو قابل دیدهاتون دونستید.امیدوارم دلای عاشقتون همیشه گرم و شاد باشه.اگه محبت کنید نظر بدید ممنون میشم
امکانات وب